Bakım💆🏼Pantene

Hepimiz saçlarımıza şekil vermeyi seviyoruz daha doğrusu düz saçlılar ben gibi dalgalı saçı, kıvırcık saçlılarda düz saçı olsun istiyor😜Bu yüzden birçoğumuzun maşa ve düzleştirici en sık kullandığımız ürünlerdir. Yapıyoruz yapmasına ama saçlarımız da yıpranıyor. Ben de yıpranan saçlarım için Pantene  Pro-v Keratin Onarıcı E Vitaminli Yağını kullanıyorum. Bu ürün saçı şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmalara karşı korumaya ve saça bakım yapmaya yardımcı oluyor. Saçlarımı yıkadıktan sonra saç uçlarımdan ortasına kadar uyguluyorum . Saç diplerine uygulama yaparsanız saçlarınız daha hızlı yağlanıyor. Durulama yapmıyoruz. Gratis'ten aldım fiyatı normalde 15 TL ama 15 Tl'lik alışverişte 7.90 a düşüyor.

Yorumlar

  1. Ben çok memnunun canım
    Harika etkisi var
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hiç denemedim bir bakmalıyım sanırım. Blog keşif etkinliğinden geliyorum g+ ve blogtan takipteyim bana da beklerim www.masalzehra.com

    YanıtlaSil
  3. Pantene ürünlerini aşırı seviyorum bunu da mutlaka deneyeceğim 😊 blog keşif etkinliğinden geliyorum, bloguma beklerim 😊💕

    YanıtlaSil
  4. Pantenı bende sevıyorum, Blok keşif etkinliğinden geliyorum ben de beklerim

    YanıtlaSil
  5. Blog kesif etkinliğinden geliyorum. Takipteyim sizleride beklerim. https://dogamucizelerii.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. bloggerde yeniyim,
    bloguma beklerim.
    https://sevgidoji.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli Bakışlar👀 Flormar

NIVEA VE GARNİER MASKELERİ