NIVEA VE GARNİER MASKELERİ


Soğuk havalar çevremizi etkilediği kadar cildimizi de etkiliyor. Soğuk hava, düşük nem oranı ve rüzgar bir araya geldiğinde cildimizi kurutup zarar verebilir. Kim kuru bir cilt ister ki?  Tabii ki bende istemem ve bu yüzden genellikle akşamları yüzüme maske uyguluyorum. Nivea'nın Canlandırıcı Nem Maskesini ve Garnier'in Nem Bombası Maskesini kullanıyorum. Neden tek bir marka kullanmıyorsun diye sorabilirsiniz. Ama aralarında bir tercih yapamıyorum iki marka da çok iyi. Bu arada vücudumuzun  nemini koruması için yeteri kadar su içmeyi de unutmuyoruz😉
  • Nivea'nın Canlandırıcı Nem Maskesiyle başlayalım. Hydra IQ, Doğal Aloe Verave  E Vitamini içeren maskemizi haftada bir veya iki kez kullanabilirsiniz. İlk kullanımınızda bile farkı hissedeceksiniz. Paketler iki kullanım için.(Ben bir tanesini daha önce uyguladığım için buraya teklisini koyabildim. Mavi rengini de o yüzden göremiyorsunuz 😅) Gratiste %50 indirim zamanında almıştım. Fiyatı 3,5 TL idi.
  • Garnier'in Yoğun Nem&Ferahlık olan Nem Bombası Maskesini aldım. Çünkü karma ve yağlı ciltler için bu maske daha uygun. Bir çeşidi daha var o da mavi renkli. Eğer cildiniz, normal ve kuru ciltler kategorisine giriyorsa onu alabilirsiniz. Yeşil Çay Özü, Hyaluronik Asit ve Nemlendirici Serum içeren bu maskemizin etkisinin bir hafta sürdüğünü düşünmüyorum ama acil durumlar için gerçekten çok güzel bir maske. Nedendir bilmiyorum ama yüz şeklindeki maskelere ayrı bir sempatim var 👽 Yanlış hatırlamıyorsam Gratis ve Watsons'ta fiyatları 14,90 Tl idi indirim zamanı yarı fiyatına alabilirsiniz ama ben Kütahya'da kozmetik ürünleri satan bir yerden 6,50 TL ye aldım. Belki onlarda piyasa fiyatını yanlış biliyorlardır ondan ucuza almış olabilirim 😆
Kullandığım diğer maskeler de yine Nivea ve Garnier'in. İki ürün de güzel ama Nivea daha arındırıcı bir maske ve kokusu da ayrı bir güzel.
  • Nivea'nın Peel Off/Soyulabilir Temizleme Maskesi benim çok severek kullandığım bir ürün. Hydramin içeren özel formülüyle cildin yağ fazlasını etkili bir şekilde gidererek parlamayı azaltır ve gerçekten derinlemesine temizler. Kolayca soyulabilir bir maske ama siz yine de saçlarınızdan uzak tutun😄 İndirim zamanı alırsanız fiyatı 3,5 TL
  • Garnier'in Saf&Temiz Sauna Etkili Arındırıcı Kil Maskesi benim arada kullandığım bir ürün ama bu ürünün güzel olmadığı anlamına gelmez. Ürünün içeriğinde kil ve çinko var. Ve diğer maskelere göre daha kısa sürede uygulanıyor. Sadece 3 dakikacık. Ama şunu da söylemeliyim ki sauna etkisi yaratmadı bende😆( Bir paketini kullandığım için ürünün ismi gözükmüyor malesef😐) Fiyatı 6,5 TL idi.

Yorumlar

  1. Çok güzel ürünler. Kesif etkinliginden geliyorum her iki blogumla da takipteyim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende sizin bloglarınızı inceledim ve çok beğendim 😃

      Sil
  2. Garnier ürünlerini çok severim. Takipteyim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  3. Niveaninda garnierinde urunleri bende severek kullaniyorum.Kesif etkinliginden geldim bende🤗💕Takipteyim.Sevgilerrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sizinde bloğunuz çok hoş :)

      Sil
  4. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum.
    Takibindeyim. Banada beklerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bende sizin sayfanızı beğenerek takibe aldım :)

      Sil
  5. Meraba :) bende yorumlardan görüp geldim 😂

    Cildim asiri kuru. Fiyatlarrida cazip bence deneyebilirim. Tesekkr ederim yazin icin. :)

    Bu arada headerindeki mavi düşüm yazisindaki i ve ş harfi yok. Mav dü üm olmuş haberin olsun :)

    Bende gelmek istersen bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Yazım sizin için faydalı olduysa ne mutlu bana. Uyarınız için teşekkür ederim bende normal gözüküyor ama yine de tekrar kontrol edeyim :) Bende sizin bloğunuzu beğendim çok hoş :)

      Sil
    2. Bloğa birde görsel yorum eklenseydi hemen resmini çekip yollardım :)

      Tesekkr ederim o sizin hoslugunuz kiii 💕

      Sil
    3. Yayınlanmasını isterseniz instagramdan bana DM yoluyla fotoğraflarınızı yollayabilirsiniz :)
      https://www.instagram.com/umrankapcak/

      Sil
  6. Garnierin 3ü bir arada maskesini aşırı seviyorum eğer bir sivilce çıkmak üzereyse acil durum etkisiyle hemen geri söndürüyor. Nem maskesini denemedim ama mutlaka deneyeceğim 😁

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli Bakışlar👀 Flormar

Bakım💆🏼Pantene